Dynga överallt

Jag och Simon har varit iväg ikväll en sväng. Vi har bland annat varit i den nya "drömkåken" och hos Simons mormor och morfar. När vi åkte hemifrån för ca 4½ timme sedan så lämnade vi allt öppet för att vädra. Vår tanke bakom detta var givetvis att vi skulle få en behaglig värme här hemma tills vi ska sova. Det blir ju så jäkla varmt här hemma om balkongen och fönstrerna är stängda. Nu när vi kom hem, ångrar vi oss att vi lät fönstret vara öppet...

 

Bondjäveln har spridit dygna på gärdet!! Fyfan vad det luktar. Fick nästan slag när jag klev ur bilen nu när vi parkerat, för och inte tala om hur det luktar här inne i lägenheten!! Det luktar något sjukt mycket. Blundar man så känns det som att man sitter ute på en bondgård. Jag överdriver inte nu, det här är det värsta jag har varit med om när det gäller dynga. Hur ska jag nu kunna sova? Den här skitlukten kommer ju att sätta sig i mitt hår!!! Shiiiiiiiiiiiit, alla mina kläder!!!! Ååååååååååååhhhhh. . . . . .

 



haaaaaaaaaaahahah!

skiten drar sig till skiten kanske?!

hihi puss på dig gullet, mjölby kommer alltid vara liiiite bättre

2010-06-30 // 22:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback