En heldag ute i solen

Idag har jag hängt hemma hos min söta kusiner. Emma var snäll och hämtade mig vid tolv ungefär och sedan dess har vi spelat badminton, kubb, solat och hoppat studsmatta. På lunchen lagade vi till våfflor och till det hade vi sylt och grädde. Skitgott!

Jag har haft en jättetrevlig dag tillsammans med kusinerna och även en vän till Johan. Solen har verkligen hettat upp våra kroppar och nu väntar jag på att min älskling ska komma och hämta mig så att jag kan åka hem och duscha av min svettiga kropp, haha!! Ska fortsätta umgås nu innan det är dags för hemfärd. Hörs senare! ♥


Emma, Lukas och Johan in action


Lukas, jag och Emma


Vi var ett BRA team trots att vi inte vunnit en enda match på HELA dagen!


Hela gänget!! Dom tre små kottarna får mig att se ut som BigMama


KUBB!


Söta Emma


Jag och Emma - Och i kubb VANN vi faktiskt en match!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback