Första doppet

I lördags, alltså på midsommardagen, tog jag mitt första dopp för i år (i Sverige alltså, har ju redan badat detta år i Grekland) i sommarstugan och Tisnaren. Det var betydligt varmare än vad jag trodde att det skulle vara. Jag hade nog inte hoppat i om det inte vore för mina söta kusiner som tjatade på mig, hihi. Är glad att dom gjorde det, för nu längtar jag tills jag blir frisk och kry igen så att jag kan hoppa i igen! ♥

 






Vi tröttnar aldrig på den gigantiska badringen vi har där uppe i stugan. Det är en traktorslang (säger man så?) och vi sitter flera stycken på den, gör lekar och tävlar om vem som kan hålla sig kvar längst.. Haha! Det är skitkul.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback