Friday

Låg kvar extra länge i sängen imorse med anledningen att jag har så jäkla ont i huvudet och ryggen. Jag är en människa som i stort sätt aldrig har huvudvärk, så jag börjar undra vad det är som står snett till? Ryggen har jag alltid ont i, nästan iallafall, men det vet jag ju vad det beror på - Superkass hållning! Jag behöer alltså komma igång med träningen och bygga upp muskler. Men vad fan, det går ju inte! Man säger alltid att "På måndag SKA jag verkligen börja träna" men så är helgen där och man har fortfrande inte kommit igång.. Suck.

Jag lånade en bok av Emma igår och den har jag börjat läsa lite i nu på morgonen då jag legat i sängen och tagit det lugnt. Jag lånade Carolina Gynnings "Ego Girl" som många av er säkert har läst(???!) Många har sagt att den är bra iallafall, men jag har aldrig tagit mig i kragen och läst den på grund av att jag tycker att Carolina som person är toalt blåst och ointressant. Men jag ska ge den ett försök så får vi se...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback