Ge mig fyra-liter-medicin

Är det någon av er som läser detta, som kan trolla? Är det någon av er som vet vad man ska göra för att få bort huvudvärk, slem i halsen, torrhosta och halsont på ett effektivt sätt? Är det någon som vet hur man ska göra för att slippa bli sjuk? Åh, vad jag hatar det här... =(

Har legat inne precis hela dagen och kollat på film. Det är och har varit vackert väder hela dagen men det har jag inte kunnat utnyttja på bästa sätt tack vare att det var min tur att bli sjuk... Jag har haft det såhär jobbigt i snart en dag och jag är redan rastlös och trött på det så att jag vill spy!! Har iallafall fått i mig lite mat nu precis. Det blev rester från igår. Pallrade mig upp ur sängen och lyckades ta mig ut på balkongen och här har jag nu suttit i ca 10 minuter. Ska snart gå in och lägga mig igen. Har en film kvar att se, sen måste jag få tag i nya...





Hoppas att ni mår betydligt bättre än vad jag gör ♥
Det är totalt värdelöst att vara sjuk på sommaren...
Tur att jag har en pojkvän som snart kommer hem från jobbet,
och som förhoppningsvis kommer att ta hand om mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback