Häcken är klippt

Efter en trevlig dag blev jag och min prins bjudna på middag hemma hos pappa. Det blev grillat kött och potatisgratäng. Satt fint i kistan! Anledningen till att vi är här ikväll (och att jag inte var kvar hos Josefin längre än vad jag var) är för att vi firar Midsommarafton idag istället för imorgon eftersom att då ska vi ut och röjja, både jag och Simon. En annan anledning är att vi hade lovat pappa och Anne-Elise att hjälpa dom med att klippa häcken.

Häcken är nu klippt och snygg! Gick riktigt bra när vi hjälptes åt alla fyra. Allting går så mycket fortare och enklare när man är fler. Dessutom så har man ju roligare! Nu har vi belönat oss med glasstårta och Coca cola! Smarrigt som tusan. Vad mer då? Det lutar åt att snygga till sig för att gå bort och träffa lite folk...









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback