Helt borta!!

Jag har letat hela morgonen efter min tuggummipåse men utan resultat. Känns som att jag har letat överallt och 7847873 gånger! Jag får panik. Jag vill ju ha ett tuggummi - NU! Var fan kan dom vara? Seriöst. Jag tuggade ju senast igår. Hallå? Jag fattar ingenting.

Det är inte bara min tuggummipåse som jag inte hittar, utan det är fler saker. Det här betyder alltså att det inte är så ordning och reda på allting här hemma för tillfället. Det behövs storstädas!! Känns ju inte så jävla kul, men jag ska fan göra det. 1) Jag skulle till slut hitta saker och ting. 2) Min pojke kommer bli glad om han kommer hem till ett reeeeeeeeeeeent och ordninggjort hem. 3) Jag får någonting och göra idag.

Let's go Jenny!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback