Hemma från örebuuu

Har varit i väg några (närmare bestämt ca 5) timmar med Anne-Elise för att utreda lite ärenden. Jag har övningskört till Örebro - Marieberg fram och tillbaka och vi kom hem med det vi skulle komma hem med, och liiiiiite till! Hehe, köpte en långklänning och ett par militärgröna "jeanstights" från Ginatricot faktiskt. Jag kunde liksom inte låta bli. Visar bilder sen!!

Har hur som helst haft en trevlig eftermiddag tillsammans med den där kvinnan och fybubblan vad det är kul och köra bil! Jag vill ha körkort!! På tal om körkort så vill jag även passa på och säga GRATTIS till dig Malin som klarade det! Du är en klippa!! Fick ett väldigt glatt sms av henne i morse: "FÖR JAG HAR TAGIT KÖRKORT, FÖR JAG HAR TAGIT KÖRKORT, FÖR JAG HAR TAGIT KÖRKORT!!!!! FYFAN VAD JAG ÄR BRA! :D :D" Hehe, så, ett stooooort grattis till dig igen Malin!

Nu då? Jo, nu ska jag packa väskan för imorgon ska jag hem till min älskaaaaaade, bästaste, finaste, underbaraste och roligaste Jessiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiika! Hihihi. Det pirrar alltid så härligt i magen när jag och hon har en sån där "Jenny&&Jessika dag och natt" Älskar allt som har med henne och göra! Älskar att somna bredvid henne också. Hon äger verkligen en del av mitt hjärta! ♥


Jag känner mig buuuuusig just nu!
Men det beror nog just på att jag ska leka och röja med Jessika imorgon! ♥


Den där kvinnan hade en supertrevlig eftermiddag/kväll med sin bonusdotter! Det får vi göra om :-) KRAAAM

2010-06-08 // 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback