Hur ska jag begrava dessa älsklingar?!

Jag kan knappt tro att det är sant. Jag vill inte inse att detta faktiskt har hänt på riktigt. Jag vill verkligen inte!! Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Och jag vet inte vem det är som har dödat mina älsklingar, men någon är det, för det är inte jag!! Jävla mördare! Vad har du/ni för hjärta egentligen? Har du/ni ens något samvete? Jag sörjer verkligen..

Till er som inte vet vad jag pratar om så kan jag ju säga att det är mina älskade, bästaste solglasögon! Dom har gått sönder. Totalt. Jag har aldrig förr älskar ett par brillor så som jag älskade dessa! Dom var liksom sååå mycket Jenny över dom. Dom var klockrena på alla sätt och vis! Nu är dom söder. Döda. Borta. Hur och var i helsike ska jag begrava dessa?




Jag har tillbringat många fina dagar tillsammans med er. I love you:









R.I.P =(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback