I found it!

Sorry, my bad. Jag skrev ingenting på bloggen igår. Det har och göra med att jag fortfarande inte hade hittat mitt usb-minne och hade därför ingen lust att skriva. Jag är nämligen en sån som avskyr att skriva inlägg utan att lägga in bilder, för och inte tala om hur mycket jag avskyr att läsa sådana inlägg! Det blir ju så tråkigt och enformigt. Inte alls min stil!

Idag - NU - är jag mycket gladare och på ett absolut bättre blogghumör!! För sisådär 3 minuter sedan så hittade jag mitt usb-minne. Jag kan inte förklara med ord vilken lättnad det var! Fick nästan lite panik efter att ha letat i två dagar nu... Men, den som väntar på något gott!! :) Äntligen säger jag bara!!!



Såhääääääääär go och gla' är jag just nu!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback