I'm sorry, but I have to do this!!

Jag har aldrig varit ett "big fan" av alla dessa "kändis/storbloggare" som finns numera. Jag kommer ihåg när jag började blogga, då var jag inne på Blondinbellas blogg hela tiden. Jag tyckte hon var ascool! Nu är det kanske 8 månader sedan jag var inne på hennes blogg. Vet inte varför det sa "totalstop" men jag kände liksom att det inte var äkta det hon skrev, och då rör det mig inte i ryggen.

Kissie har jag aldrig läst och följt på det viset. Jag tror inte att någon gör det, egentligen. Jag tror att dom flesta, även jag, bara går in och kollar på hennes patetiska bilder. Hur som helst ska jag inte nervärdera henne på något sätt, för det får jag inte ut någonting av. Men jag skulle bara vilja ifrågasätta hur långt en människa kan gå, egentligen? Som jag började detta inlägg med så håller jag mig inte uppdaterad av "storbloggarna" och det är av en enkel anledning - Jag tycker inte att dom är intressanta. Men jag såg att någon hade sktivit någonting på Facebook om Kissies inlägg och då kunde jag inte bärga mig, utan jag gick in och kollade. Läste inlägget och höll med om att det var sjukt skrivet, men det som jag fastnade mest för var dessa två bilder: (Obervera att jag bara var inne på första sidan på hennes blogg, antar att det finns fler...)



Hur FAN ser människan ut? Och hur FAN klär hon sig?!!
Det här är pinsamt.
Riktigt jävla pinsamt.

Hur långt kan en människa gå, bara för att tjäna läsare och pengar?
Det är skrämmande. Undra hur hon mår egentligen?
Hon ser inte KLOK ut alltså.
Hade jag mött henne en mörk kväll hade jag blivit livrädd!!

Vill inte på något sätt vara taskig, och det vet jag att Kissie inte tycker med det här inlägget. Hon har tagit den här rollen. Hon brinner för att provocera och hon tycker det är kul med alla dessa kommentarer OCH sådana här inlägg som jag precis har skivit. Jag vet det, men jag kan ändå inte låta bli. För mig som person så är detta så konstigt och orealistiskt. Jag skulle aldrig kunna gå såhär långt. Fan, jag blev ju livrädd när jag hamnade på topp 10 på Metrobloggen.se. Jag slutade blogga direkt!! Vi är så olika som människor. Kissie, eller vad hon nu heter, är verligen en klass för sig. Jag vet somsagt att jag "unnar" henne uppmärksamhet och status när jag publicerar detta inlägg, men jag bjuder på det. Jag är bara så tagen... Jag förstår inte hur hon tänker, hur hon mår eller hur hon kan sova på nätterna. För, hon är ju inte speciellt snäll mot människor i sin blogg..


haha du är inte så underbar du heller, tänk på va du just gjorde, lika pinsammt.

2010-06-23 // 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback