Krasslig

Fan.Fan.Fan. Det försvinner inte, utan blir bara värre..

I fredags morse när jag vaknade kände jag mig lite småsjuk då jag var tung i huvudet, slemmig i halsen, hostig och kallsvettig. Jag tänkte inte mer på det, utan tog en alvedon och såg glad ut - Det var ju trotsallt midsommarsfton, och då vill man ju inte klaga. Jag har sedan dess vaknat och kännt likadant varje morgon och igår höll det faktiskt i sig hela dagen. Jag har inte klagat en enda gång fram till nu - Men nu börjar det bli riktigt jobbigt... Har kommit in i den här zonen då det hela tiden blir värre, då febern är påväg. Jag vill inte!!

Orkar inte tänka mer på det här nu. Jag vill verkligen inte vara sjuk. Jag orkar inte det! Är alldeles för seg i kroppen för att blogga och försöka vara glad och trevlig, så jag ska istället lägga mig i sängen och kolla på film... Det blir 500 days of summer - Tack till er alla som tipsade om bra filmer! Fick tre röster på denna film, så nu hoppas jag att den är bra ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback