Läggdags igen

Jag kan inte förstå hur timmarna kan gå så otroligt snabbt vissa dagar!! Hur som helst så gick det bra hemma hos Emma i Marmorbyn. Klippte henne och hennes söta lillasyster! Kul var det också. Det är ju inte varje dag man står ute i någons trädgård och klipper kunder. Haha! Resultaten blev iallafall bra och det är ju det som är huvudsaken.

När jag var klar hemma hos Emma så körde hon mig till Vingåker. Jag och Simon åkte då hem till farmor och firade henne. Givetvis åt vi massor med gott fika. Hallå, det gör man ju alltid hos farmor ;) Hennes tårtor Dödaaaar!! Dom är så sjukt goda att jag skulle kunna leva på dom, hihi!! Efter besöket hos farmor följde jag med pappa och Anne-Elise hem och hängde lite med dom medan Simon umgicks med sina grabbar! Och nu då.... Ja, nu ligger jag i sängen och väntar på att få sova. Simon står i duschen och är förhoppningsvis klar vilken sekund som helst..

Vore gott med en nattmacka!! Men jag oooooooorkar inte göra iordning en! =((




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback