Lite av min senaste shopping

Som ni säkert kommer ihåg berättade jag för ett tag sedan att jag har en del shopping som jag inte har delat med mig av här i bloggen. Nu har jag hittat mitt minneskort vilket beyder att jag kan fota och lägga in bilder, och ja, jag är fortfarande lika glad att jag äntligen hittade det, hehe!! Så nu tänkte jag dela med mig lite av vad jag har spenderat pengar på den senaste tiden. Enjoy!


Keps från Nike, finns att köpa på Team Sportia


Miitärgröna shorts från Ginatricot


Nagellack från H&M's egna märke


Militärgröna jeansleggings från Ginatricot


Skitsöt bikini, också från Ginatricot. 79kr per del, billigt som tusan!


Jättesöt volang på trosorna (som för övrigt vad jättesvår att få med på bild)


Solpuder från H&M's egna märke


Läppstift från Isa Dora


Handcreme, köpt på Apoteket - Svinbra och värd varenda krona!

Jag har ju varit och shoppat hos grossisten också. Alltså, jag har handlat en del "frisörgrejer" så som klippkappa t.ex. Är det någonting som ni skulle vilja se eller ska jag skita i det? Tacksam för svar här i kommentarsfältet.


Jenny, vad tar du för att göra slingor? :)

2010-06-23 // 19:19:05

visa (:

2010-06-23 // 22:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback