Mår bättre nu

Efter ännu en vilodag känner jag mig mycket bättre. Imorgon kommer jag nog att vakna frisk och kry, glad som en solstråle igen. Febern verkar vara borta helt nu!! I'm so happy for that.

Jag har verkligen kännt mig så instängd, ensam, ledsen, rastlös, trött, äcklig och tråkig
dom här två dagarna då jag varit sjuk. För det första så har jag inte orkat gjort ett skit, sen har jag inte varit så trevlig att varken umgås eller prata med (tänker nu på min sambo som stått ut med mig) och sist men inte minst - Hur kul är det att ligga inne, med persiennerna neddragna medan alla är ute och gottar sig i solen?! Vet ni en till tråkig sak som min feber och allt resulterat i? Jag kunde inte åka till min älskade, bästaste, finaste Jessika som det var planerat att jag skulle göra imorse... Så tråkigt!! Vi som hade planerat... MEN, nu ska jag se till och bli mig själv igen och sen sätter jag mig direkt på tåget och åker dit! SOM jag saknar henne, shit alltså!! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback