Midsommarafton är här!

25 juni är här. Vet att jag skrev det igår men jag måste bara få ur mig det igen - Shit vad fort tiden går! Den bara springer iväg. Jag hänger inte med.

Hur som helst så är det Midsommarafton idag och det ska givetvis firas. I år ska den firas på många sätt. Jag har nämligen en fullspäckad dag framför mig. Det ska bli jättetrevligt!! När jag tänker tillbaka på midsommaraftons tidigare år, så ser jag bara regn framför mig... Ingen vacker syn direkt. Tjejer i sina fina klänningar och så regnar det!! Än så länge är det uppehåll *peppar peppar* och jag hoppas av hela mitt hjärta att det håller i sig såhär hela dagen, kvällen och natten!

Dagen till ära har jag lyckats vakna med en snorig näsa. Är helt tung i huvudet och tjock i halsen. Så typiskt. Men jag ska försöka göra det bästa av det. Har nu ätit frukost, läst bloggar och kollat runt på Internet, pratat i telefonen, fått söta "Midsommar-hälsnings-sms" av min mamma och mina fina vänner, gjort några av mina behov samt druckigt en hel del vatten. Hoppas jag blir betydligt piggare under dagen, annars vore det väldigt synd..

Klockan 13:00 är jag och min fina Simon bjudna till hans faster på midsommarlunch, så jag måste duscha och fräscha till mig. Sedan klockan 16:00 ska vi vidare till hans söta mormor som fyller år idag, och fika. Efter det bär det raka vägen hem där jag ska byta om och fixa mig inför kvällen som ska spenderas med mina vänner! Mer om detta kommer senare. Nu ska jag hoppa in i duschen!




Bilder från förra sommaren




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback