Midsommarafton med vännerna

Efter att ha suttit och tagit emot bilder från Josefin på msn såhär på "morgonkvisten" så tänkte jag slänga upp några av dom på bloggen innan jag ska lägga mig och läsa en bok... Mår fortfarande inte helt 100 och då är det lika bra att bara vila och ta det lugnt, så att jag blir frisk någon gång!!

Min midsommafton var jättetrevlig tillsammans med Josefin, Ludwig och Jessika. Vi började hemma hos Josefin, sedan vid 22-tiden kom Ludwigs pappa och hämtade oss och körde oss till Brevens Bruk - Kullen. Vädret var på topp! Inte en enda droppe regn trillade ner från himlen och det är jag otroligt glad och tacksam över. Kan inte minnas en midsommarafton då det inte regnat.

Vi hade somsagt jättekul vi fyra, men enligt min mening så var inte kullen någon höjdare. Vart var allt folk?!!! Dom enda som var där var ju småglinen som man inte ens vill umgås med. Haha, nejdå. Så farligt var det inte. Och egentligen spelar det ingen roll vilka som var där, det var ju Josefin, Ludwig och Jessika som jag ville och skulle umgås med, vilket jag självklart gjorde. Vi hade verkligen skitkul. Vi delade många goa skratt vi fyra! Tack för en bra midsommarafton mina fina, kära vänner ♥

Bjuder på några bilder, tagna i "början" av kvällen. Inne på kullen tog vi inga kort alls. Vi hade fullt upp med att dansa och skaka rumpa där!


Jag och Ludwig


Världens finaste syssling


Vi försökte ta en gruppbild med Ludwig som fotograf, men det gick sådär.. Haha!!




Med lite hjälp så blev det bättre!


I bilen påväg till kullen..


:)


Jag och Josefin




Kisspaus i skogen


Ludwig, jag och sysslingen


♥ SYSSLINGPUSS! ♥


Vi taggade till i skogen, för att gå in på kullen!!


Och vi gjorde det på vårt sätt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback