Mitt ord just nu


ATT SOMMAREN ÄNTLIGEN ÄR HÄR!
Det är varmt, soligt, ljust på kvällarna. Man känner doften av blommor och nyklippt gräs så fort man går utanför dörren. Människor är gladare och piggare än aldrig förr och det är bara två dagar kvar till skolavslutningen!




THE O.C
Det är en sån sjukt bra serie det där! Man blir fast och beroende på ett bra sätt. Dessutom så känner man igen sig så mycket i vissa scener och avsnitt. Man blir berörd och lär sig så mycket på samma gång. Det är som om det är på riktigt. Som om man är en av karaktärerna. Förresten så är det så magiskt att man blir så inne i handlingen. Jag har både gapskrattat, gråtit, fått ont i hjärtat, varit nervös osv. under tiden jag sett O.C. Det är en klockren serie! Jag älskar den!! ♥










2-ÅRINGEN SOM ÄR BEROENDE AV CIGARETTER!
Jag antar att de flesta av er har sett eller hört om nyheten. För det första så måste jag säga att det är så sjukt tragiskt och vidrigt, hela historien. Hur kan en förälder ens BJUDA sin 18 månaders bebis på cigaretter från första början?!! Vad vill man få ut av det?!! Hur kan man göra så? Jag blir förbannad! För det andra så undrar jag hur vi andra kan titta på nyheten och skratta!???? Vad fan är det som är roligt?! Han är 2 år och nu beroende av cigaretter. Tillfredställs inte hans behov så får han "utbrott" och panik! Ni som tycker att detta är roligt, säg mig gärna VAD det är i denna historia som är rolig? Jag fattar inte det... Jag får ont i hjärtat och tycker att det är tragiskt! Stackars barn...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback