Morgontrött

Sitter nu i soffan och väntar på att smörgåsarna i ugnen ska bli klara. Jag har sovit skitdåligt inatt. Jag fattar inte varför, jag brukar alltid sova som en kung hemma hos pappa. Den här natten har varit förjäklig. För det första så har jag vaknat kissnödig, drömt sjuka drömmar, vaknat upp törstig och haft en blodigel till pojkvän som vägrat vända sig åt andra hållet. Han har nästan varit så "på" att jag ramlat ur sängen.... Suck. Det blev varmt, jobbigt, obehagligt då jag var totalt fast i hans grepp och så låg jag inte alls skönt. Jag ville ju flytta på mig och rätta till kuddarna, men det gick knappt. Eller jo, med lite våld så. Haha!!

Nu ligger min blodigel till pojkvän och segar i sängen medan jag är hungrig som en varg och vill käka frulle. Ska väl inte säga att han är knasig som sover såhär dags för det hade nog jag också gjort efter den här natten om inte Hanna hade ringt och väckt mig. Haha. Min kära vän ringde och frågade om jag ville med och träna sen. TRÄNA, trÄNA, tränA, TräNA, TrÄNa, TrÄnA - JAG?!!! Hm.. Varför inte?! Jag tackade ja. För fan - Jag måste ju komma igång nu igen. Jag måste verkligen. Så någon gång idag, den 20:e juni 2010 kommer jag och Hanna att befinna oss på gymmet och PUMPA!





Tre biler från förra året, tagna på gymmet




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback