Nice day

Kom innanför dörren för ca 10 minuter sedan. Jag trodde ju att jag och Simon skulle åka hem på en gång då han hämtade mig för drygt fyra timmar sedan, men så blev det inte. Faster Maria bjöd oss på mat och jag är gudomligt tacksam att vi tackade ja. Vi åt fläskfilè (grillad av Rickard, och han får alltid till det sådär perfekt), en jättegod potatis, broccoli och lökmix eller vad jag ska kalla det. Det var potatisskivor, broccoli och rödlök som var blandat och det tillagades i ugnen. SUPERGOTT verkligen! Till det fick vi en jättegod sås, sallad och läsk. Underbart! Det var så mysigt och sitta på deras stora balkong, äta världens godaste måltid och bara vara tillsammans. Det är ju inte varje dag precis, tyvärr. Till efterrrätt fick vi jordgubbstårta som blev kvar ifrån kalaset igår. Inte helt fel det heller, hehe.

Måste tillägga att jag har haft en skitbra dag tillsammans med alla som var med. På alla sätt och vis verkligen. Måste vi göra om, eller hur? Hehe.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Jag luktar svett och är alldeles flottig i håret. Haha! Efter det ska jag mysa tillsammans med pojkvännen till ett avsnitt av OC. Nu har vi snart kollat klart på alla säsonger... Hur ska jag sen klara mig? JAG VILL SE MER JU! Hur som helst - Slänger in en bild på min nya bikini. Bilden är tagen alldeles nyss, därav varför jag ser så sliten ut. Har ju spelat badminton, kubb och sprungit runt i solen hela dagen tillsammans med kusinerna! Klart man är trött och sliten ;) Men kul var'e!!



Det måste vi absolut göra om igen! :D <3

2010-06-18 // 20:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback