Pojkvännens student

Det var inte jag som stod för fotograferingen igår på Simons student, utan det gjorde hans farmor med sin superkamera. Har inte fått bilderna ännu men jag har ändå lyckats fått ihop några och kan därför summera gårdagen i stora drag. Hade egentligen ändå inte tänkt bjuda på någonting mer än detta. Det är ju faktiskt SIMONS student, och inte min. Jag vill inte blotta någon annans liv i min blogg på samma sätt som jag gör med mitt. Det är extremt noga och tänka på tycker jag!

Stora drag ja... Jag åkte tillsammans med hans familj till Hallsberg där det var kallt som sjutton. Tråkigt nog. Men det var mycket folk och en hel del glädje och kärlek i den kalla luften, och det var ju det som räknades egentligen. Simon mötte oss, full och glad som aldrig förr, och han fick massor med kramar, pussar (av mig alltså, hehe), blommor, nallar och annat fint. Det var minst lika härligt för oss anhöriga som är så stolta över honom, som det var för honom tror jag. Efter att han härjat på ett traktorflak i en timme så åkte han med oss hem till Vingåker.

På kvällen bjöd världens bästa pappa och Anne-Elise på en mysig studentmidag. Vi åt och drack, skrattade gott och gav fina presenter till vår älskade student. Vi hade en mysig kväll tillsammans och både jag och Simon uppskattade denna middag otroligt mycket! Ni är så snälla och underbara.. ♥ Love you!


Jag och Ebba (Simons lillasyster) i bilen påväg till Hallsberg


Äntligen fick vi krama om vår duktiga Simon


:)


Glada och stolta


Jag, Simon, Ebba ♥


Jag och Simons familj


Glad student


Och jag älskar dig massor Simon!!


Hemma i Vingåker hos pappa och Anne-Elise


Vad gör vi..? Ha!


Paketöppning och Simon ser barnsligt glad ut, hehe


Tåååårta


Tack för igårkväll! Ni är underbara. Kramar från oss båda ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback