Regnig fredagsmorgon

Det är regnigt och grått utomhus idag. Än så länge iallafal. Trots det så var det en glad pojkvän som gick hemifrån nyss. Hans stora dag är här och det är klart som fasiken att man är glad!! DET skulle jag med vara, oavsett väder. Hoppas givetvis att det är bättre väder i Hallsberg eftersom att det är där han tar studenten. Vore annars synd för både honom OCH oss som kommer och hyllar!

Nu sitter jag i soffan framför både Nyhetsmorgon och bloggdatorn och äter frukost. Börjar känna mig riktigt stressad. Simons mormor och morfar kommer hit och hämtar mig vid 09:40 och innan dess har jag en hel del saker att fixa. Ska ju dessutom snygga till mig ordentligt också. Kan ju inte gå på studentfirande och se ut som skit. Haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback