Soft monday


Skor - Converse
Nylonstrumpbyxor
Tunika - Ginatricot
Jeansjacka - Tiger of Sweden
Ringar - Glitter & H&M


Facet idag är all naturell. Orkade inte ens ta på puder eller rouge.

Nu har jag precis fått i mig lite lunch. Vet ni vad jag åt? TÅÅÅÅRTA! Hehe. Världens godaste lunch med andra ord. Jag kunde inte motstå när jag öppnade kylen. Det gick inte!! Nu är jag hur som helst mätt och belåten. Det är inte så konstigt med tanke på tårtbiten som jag tryckte i mig. It was huge!!

Nog pratat om min lunch! Nu ska jag ta cykeln och förflytta mig upp till pappa's place för en stund. Har lite grejer som jag måste fixa med och sådär. Vädret då? Det blev inte sådär toppenbra som jag hade hoppats på. Men vad gör man när man inte kan trolla? Gillar läget såklart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback