Sommarstugehäng

Gud vilken härlig dag! Jag och Simon har hängt vid deras sommarstuga sen 12:30 idag. Det var så underbart att höra alla fåglar kvittra och ligga och svettas i solen! Sommaren är äntligen här och jag är sååå glad för det! Nu håller vi alla tummar vi har för att sommaren ska bli låååååång, varm och solig. Eller hur? Det förtjänar vi efter den otroligt jobbiga och långa vintern!

På eftermiddagen kom Simons mormor och morfar tillsammans med Ebba (Simons lillasyster) med fika! Så gulligt av dom. Dom är så rara så! Simons mormor har alltid massor med gott fika. Ni vet, hundratuseltals sorters kakor att välja mellan och nybakade bullar! Hon påminner om min söta farmor :) Jag ska också bli sådär när jag blir gammal. Hihi!! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback