Storhelgen är över

Gud vilket lyckat midsommarväder vi har haft detta år!! Det här måste vi ju lägga på minnet och vi får verkligen hoppas att det blir lika lyckat nästa år! Inte en droppe regn på hela helgen, inte som har stört mig iallafall. Kan ju knappt tro att det är sant, men det är det ju. Underbart!!

Min helg har varit toppen på alla sätt och vis. Inte bara för att det har varit underbart väder utan också för att jag har tillbringat den tillsammans med fina människor! Det har dock blivit en hel del ätande dessa dagar, och det börjar kännas nu kan jag säga. När man tänker tillbaka på allt som man har tryckt i sig så får man nästan ångest och man är fortfarande mätt! Flottiga middagar, tårta, chips, godis, tårta igen, fika, en till tårta, mer godis, Coca cola, mer läsk...

Jag kommer givetvis att visa massor med bilder från helgen, men först ska jag ta med mig min karl och gå till affären och handla. Det bokstavligt talat ekar i vårt kylskåp. Vi ska köpa med något gott till kvällen också. Vi tänkte grilla och hänga på balkongen. Vi har ringt lite kompisar men alla hade andra planer och det kom en del grejer emellan. Synd, för det är riktigt trevligt och grilla, umgås, äta och skratta på vår stora älskade balkong! Hehe, men vi får se hur det blir. Det är några grabbkompisar till oss som vill att vi ska hänga med till en badplats och umgås, där dom även skulle grilla lite. Det tål att tänkas på. Balkongen..... eller på badplatsen med grabbarna? Hm...

Hoppas ni har haft en lika underbar midsommarhelg som jag har haft!!



Två bilder, tagna igårkväll i sommarstugan..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback