Tillbaka efter ett helgbreak

Hej på er alla bloggläsare!

Jag tog en sovmorgon idag och fortsatte sedan med frukost i sängen, alldeles ensam. Älsklingen min är iväg och jobbar. Får se vad jag hittar på idag, om jag lyckas ta mig upp härifrån eller om jag ska ligga kvar och titta på en film och mysa. Det är riktigt härligt att krama om och gosa med guddarna som Simon sover på.. Dom luktar och ger mig så myket kärlek ♥

Min helg har varit UNDERBART härlig! Jag har egentligen inte gjort så mycket, utan bara slappat och v a r i t. Jag antar att det är just det som har varit så underbart! Inte haft några "måsten" eller "to do saker".  I stora drag kan jag väl säga att jag har hängt lite med pappa och Anne-Elise, käkat årets första mjukglass, övningskört, käkat godis, kollat på bra filmer, klippt lite, ätit god mat, delat en hel del goa skatt tillsammans med människor jag tycker om och pussats med min kärlek. En alldeles lagom mysig helg helt enkelt.

Luren ringer. Tjing!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback