Tjena!

Har tillbringat min förmiddag i Norrköping tillsammans med Anne-Elise. Vi har utrett olika typer av ärenden. Blev sedan en mysig fika på stan i solen, sedan en sväng förbi Montlè. (För er som inte vet vad Montlè är så kan jag berätta att det är en grossist som säljer yrkesprodukter för frisörer). Är nu x-antal hundringar fattigare, igen, men ack så bra grejer jag fick med mig hem! Kan visa sen. På tal om nya grejer så kan jag ju meddela att jag har en hel del "Nytt i garderoben" som jag inte har visat här ännu. Någon som är intresserad av att se det kanske? Annars skier jag it :)

Nu ska jag ta cykeln bort till Ellenors Hårvård. Efter det ska jag hem och leta efter mitt förbaskade usb-minne där mitt minneskort till mobilen sitter. Jag kan inte förstå vart jag har gjort av det!! Jag som hela tiden har uppfattat mig själv som väldigt ordningsam... Jag vet inte om jag står fast vid det längre, hehe.


Har bland annat på mig en gammal (men så söt så) t-shirt från Lindex.
Hittar jag minneskortet till mobilen så kan jag knäppa en bild på outfiten!


Ja vill gärna se (:

2010-06-16 // 19:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback