Torr som snus

Har som ni redan vet, haft fullt upp idag också. Vill ni såhär på kvällskvisten ta mig tid och meddela att jag och Simon gick till Sultans och fikade efter att vi kollat på alla studenter i Katrineholm. Var givetvis skitkul och se alla så glada, men shitballabacon vad det blåste! Simon fick hålla i mig så att jag inte blåste omkull, nästan. Haha! Det jag ville komma fram till med att vi tog en fika var att min stora baguett fylld med bland annat skagenröra och räkor var så sjukt torr och äcklig!! Den såg såååå god och saftig ut när den låg tillsammans med alla andra baguetter och det liksom skrek Jenny om den, tyckte jag. Men fy så ofräsch den var att äta! Torr och hård. Usch! Dom på Sultans borde faktiskt skämmas........ Fy på er! Jag vill ha förbättring - Tack!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback