Uppe med tuppen idag

Hör och häpna - Jag ställde klockan på 06:45 idag av en anledning, att jag skulle upp och tvätta kläder. Känner mig riktigt duktig ska ni veta, samtidigt som jag är lite arg på mig själv att jag missade den senaste tvättiden. Men ska jag vara ärlig så känns det som att det kommer bli en lång, solig, varm och underbar dag idag då jag kommer att hinna med både det ena och det andra! I'm happy helt enkelt, som vanligt.

Tvätten går bra. Ska snart ner och slänga in två nya maskiner. På tal om att tvätta kläder nu då... Det ÄR ju faktiskt inte så tråkigt och jobbigt  egentligen, som alla påstår. Vad är det man behöver göra?! Rensa, slänga in i maskinen, fylla på med tvättmedel, vänta medan den tvättar och sedan hänga upp den. Jag tycker absolut inte att det är roligt på något vis, men heller inte sådär jobbigt och tråkigt som väldigt många påstår. Det blir vad man gör det till.

Hoppas allt är bra med er.
Antar att ni ligger och sover sött fortfarande,

det hade jag också gjort om jag inte varit tvungen att tvätta!


En trött, mindre snygg Jämpa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback