Sola och njut åt mig också!!

Nu, när som helst, landar min bästaste vän i Turkiet tillsammans med sina två systrar. OM jag är avudsjuk? JA!!!!!! Jag vill ocksååååå. Jag kommer sakna henne fett mycket! Att inte kunna ringa varandra stup i kvarten, att inte kunna sitta över msn och skoja i flera timmar - DÅ är en vecka lång låååång lååång tid!! Men vi får ses och ta igen allting när hon kommer hem igen. Det har vi redan bestämt!

 

Det kanske ligger någonting i det min fina vän sa: "Nu ska du få se din jävel hur jag kände när du drog till Grekland och lämnade mig hemma" Haha! Snacka om att ge tillbaka världens käftsmäll! Nu är det jag som är avis och jag som längtar efter henne som om hon är min nallebjörn!

 

Vet att jag redan har gjort det tusentals gånger, men jag måste göra det igen - Önska dig en supertrevlig semester! Ta nu hand om dig, ha kul, drick och ät gott, skit i vad klockan är, tänk på dig själv, koppla av, sola, bada och njuuuuuut av livet!! Allt här hemma är kvar när du kommer hem, så skit i det nu så länge. Tänk inte på mig (eller okeeeeeeej, lite kanske;)), tänk inte på jobb, tänk inte på Facebook eller Internet över huvudtaget, tänk inte på sånt som får dig att må dåligt utan njut av Turkiet och allt som hör det till ♥

 

I love you my friend




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback