Ännu en dag är förbi

Oj oj oj, nu har även denna dag gått och jag har klarat mig ifrån bloggen i många timmar nu. Faktiskt ganska skönt. Och kul har jag haft!

Igårkväll åkte jag upp till Simons faster och agerade frisör i tre timmar. Klippte både Nellie och Noah (Simons kusiner) samt Helle (fastern, hehe) och som också fick en hel del ljusa slingor. Resultatet blev bra på alla tre! När vi var klara kom Simon och vi blev ett gäng på nio stycken som kollade film, drack Coca cola, åt popcorn, chips och ostbågar samtidigt som vi kollade på film och hade det trevligt! Det var så trevligt att vi inte kom hem förren 02:30 inatt, haha!

Idag har jag hjälpt pappa och Anne-Elise i det nya huset! Simon och jag skulle egentligen ha en dag för oss själva men det blev inte ritkigt så, hehe. Micke och Christian kom förbi och då passade jag på att åka ut och göra nytta istället för att vara med och göra tråkiga killgrejer. Och ja, det gick ju riktigt bra. Det nya huset kommer att bli som världens drömkåk när allt är klart och det betyder massor för mig (och dom också såklart) att jag är med och hjälper till med det som jag KAN hjälpa till med.



Klippte lite gräs..



Anne-Elise och jag drar upp spikar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback