I love summer!

Nu har solen gömt sig bakom molnen, men det gör ingenting, för nu är jag inomhus. Hihi! Har legat i solen ett par timmar och njutit av sommaren i Sverige. Termometern visar nu 24,5 grader i skuggan på balkongen och man kan ju inte annat än älska detta väder!! Har varit en sväng förbi Hanna och umgåtts lite. Vi pratade hemlisar och skrattade åt det härliga liv vi lever. Underbart! Syftar nu på henne och många fler utav mina nära och kära, när jag säger att jag tycker synd om dom som står inne och jobbar samtidigt som jag tycker att dom är så jäkla duktiga! Tycker faktiskt att pojkvännen min är otroligt duktig han också, som står på ett bygge och arbetar i denna värme. Jag är nog den enda, eller nej, Josefin också, som inte jobbar denna sommar. På tal om Josefin, så ska jag hem till henne med massor med brudar och Ludwig imorgon! Vi ska fira hennes födelsedag i förväg. Kommer bli great!! ♥


Här har jag legat och solat och läst





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback