Midsommarlunchen

I fredags, alltså på Midsommarafton, blev jag och min prins bjudna på mat hemma hos hans faster, Helle, tillsammans med hans släkt. Det blev sådan där typiskt midsommarmat med sill och potatis som jag inte är så begeistrad av, men det fanns en hel del annan gott att välja på så jag klarade mig, hehe. Middagen var jättetrevlig! Vi satt på altanen allihopa och hade det trevligt. Vad mer ska jag säga? Det blev en lyckad midsommarlunch och jag vill tacka Helle och Micke som ordnade med allt.


Sött kort på Micke och Helle. Helle är alltså Simons faster


Simons kusin Noah är en riktigt buse!


Simons glada morfar, Henry


Morbror Robin


Kirsten, Simons farmor


Jag, Kirsten, Robin, Linnea och Micke


Simons kusin Linus, Simon och jag


Linnea och Micke


Jordgubbstårta ♥

Snodde en del bilder av Helle på Facebook. Hoppas det är okej för henne, men det tror jag, hehe. Hur som helst så vill jag återigen tacka för en mysig och trevlig midsommarlunch.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback