Välkommen du härliga sol

Jag och Simon somnade varandra igårkväll efter att ha legat i sängen och kittlat, masserat, småbråkat och skrattat hur länge som helst. Till slut la jag mig på hans bröst och vi pratade ett bra tag om allt mellan himmel och jord. När klockan drog iväg sa jag åt honom att "nuuu måste vi gå upp och göra oss iordning" och jag upprepade meningen flera gånger men ingen av oss rörde oss. Det slutade med att vi somnade..

Jag vaknade 06:25 i morse av att lampan var tänd, datorn var på, och ja, helt oordninggjort för natten. Och jag hade glömt tagit mina p-piller på kvällen!!! PANIK! Men jag tog det imorse och gick även och borstade tänderna (hoppas jag inte får hål nu efter allt godis jag åt igår och utan att ha borstat tänderna efter, hehe) samt tömde blåsan. Vaknade upp nu igen och har en fin pojkvän som står och gör frukost. Spännande spännande. Får se vad han har hittat på. Hör härifrån vardagsrummet att han kokar ägg iallafall. Mums ♥

P.S
Välkommen du härliga sol och värme.
Du får mer än gärna stanna kvar här nu!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback