Animal farm

Jag kan inte med ord beskriva hur jäkla tacksam jag är att Simon finns och alltid hjälper mig med det som jag behöver hjälp med. Vi har suttit precis HELA dagen och läst den där jäkla engelskaboken och hjälpts åt att översätta och förstå samt svarat på några av alla frågor som ska besvaras. Jag kan heller inte beskriva hur drogade och trötta vi känner oss nu! Vi orkar inte längre, men måste.. Usch fy fan vilken dryg bok det här är. Den är fylld med svåra ord, detaljer och oförstående meningsuppbyggnader. Den är så dryg!! Vi har tagit oss igenom 30 sidor på hela dagen, och då kanske ni kan tänka er... Hur ska jag lyckas vara klar på torsdag? Suck!



Någon som läst den här? Om inte, tänk inte tanken!!



» abgge

Skojar du eller?

Det är en av de bästa böcker som skrivits och så svårt är den faktiskt inte.

Läs Syliphais om du vill ha en svårt bok.

Lr det kanske bara är du som är dålig på engelska.

2010-03-22 // 16:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback