Bitterfitta

Idag har jag varit hemma från skolan och pluggat hela dagen. Jag har faktiskt till och med kommit framåt i bokfan, och det är ju ett plus! Tror faktiskt närmare bestämt att jag kommer lyckas bli klar tills på torsdagmorgon med tanke på vår "sovmorgon" imorgon. Vi börjar 11:15 men jag kommer att vara i skolan redan 09:30 och då ska jag passa på att sätta mig ner och läsa så många sidor som möjligt så att jag inte har så mycket kvar tills kvällen, för då skulle nämligen mamma befinna sig här i hålan och komma på besök. Ytterst trevligt! ♥

Nu är Micke på besök och Simon lagar mat. Kan inte bli bättre med tanke på mitt humör. Måste alltså vara extra trevlig - Nu är det ju två stycken som ska underhållas och Simon vill väl ha beröm för att han fixar maten. Haha nej fyfan, nu är jag FÖR bitter men det står jag också för. Jag är trött, seg, fet, äcklig och ful i håret och allmänt förjävlig. Skolan suger getpung och jag hatar att Jessika är i sälen och inte kommer hem förren på söndagkväll...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback