Buzzkväll

Ikväll kommer det lite folk hit till lägenheten och umgås. Vi ska lyssna på musik, spela Buzz, skratta, kanske dansa(?) och bara må bra och ha roligt tillsammans! Ska bli lite extra kul med tanke på att det kommer folk som jag inte brukar umgås med. Tanken är väl också att Simon ska firas lite till, eftersom att inte alla han göra det i tisdags när han fyllde. Hehe, min stora pojke! Påtal om det trollet så har han varit på bolaget för första gången och handlat idag ;) Hihi åååååååååhw, jag vill också vara stor då jag kan köra bil, gå på bolaget, komma in på fräcka klubbar/krogar och kunna leva livet. Jag är avis!! Jag vill också fylla år!!

Hur som helst så kommer det nog att bli trevligt ikväll. Vi har köpt två påsar med chips och massor med popcorn som vi ska bjuda sällskapet på. Jag har för övrigt aldrig spelat Buzz förut, men jag tror att det kommer bli kul. Har hört att det är det iallafall. Får hoppas!

Ikväll har jag för övrigt en dålig smink, kläd och hårkväll. Känner mig inte nöjd med någonting utav det, men vad spelar det för roll? Jag kan ju inte sitta och hänga läpp, förfasiken, snart kommer ju alla! Såhär ser jag iallafall ut ikväll. Jag drog på mig en tröja som jag aldrig använt förut och så har jag lacklegging till det. Enkelt och inte för uppklätt, för det är inte riktigt en sådan kväll. Jaja, whatever. Here I am:



Ha en fin kväll allihopa!
Kram till er ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback