Det är ingen vanlig dag

Nej, för det är Simons födelsedag! HURRA HURRA HURRA! Grattis min fina pojkvän på 20 års-dagen!! ♥♥

Ska börja det här inlägget med och berätta att jag inte skrev ett enda inlägg på bloggen igår.
Minns inte sist jag höll mig en hel dag från att skiva. Hehe! Men igår blev den en sådan dag iallafall. Hade en skitbra dag på praktiken som vanligt, var dock trött som en gammal apa. Skulle ha haft två kunder, men det blev till slut fyra. Hehe! Min sista kund för dagen, Felicia, fick följa med hem till mig där jag fick göra klart hennes behandling. Haha! Ellenor (min handledare) skulle på möte, så det blev lite stressigt på slutet. Men det gick bra ändå! Inte varje dag mina kunder får följa med hem till mig ;) Haha!!

Idag är det alltså Simons födelsedag. Jag är hemma från skolan tack vare den usla tåg- och busstrafiken, och det är också anledningen till varör födelsedagsbarnet också är hemma idag. Som ni förstår så kommer det att gå i ett idag. Olika omgångar av främmande ska komma, massor med fika ska ätas och massor med paket ska delas ut. Jag har inte gett mitt paket än, men det har sin anledning - Jag har den inte här hemma än! Ska åka in till Katrineholm och hämta den nu. Men en mysig frukost på sängen, ja det fick han såklart, min fina pojke. Jag ställde klockan och gick upp och la ner mycket kärlek, omtanke och tid på hans frukostmackor, hihi. Och sen sjöng jag såklart för honom ♥


Hihi, det nyvakna födelsedagsbarnet! Ser ni vad jag gjort smörgåsarna fina?





Nyvaken men glad Simon!


Lyckliga, kära, glada, trötta vi



Härligt!!!

Stort grattis på födelsedagen Simon, hoppas du får en fin dag. <3

Kram Åsa

2010-03-02 // 10:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback