Det blev sent med allt idag

Oh, vilken dag! Jag vet inte vart jag ska börja eller hur mycket jag ska berätta. Men dagen började iallafall med en fyra timmars lång uppsatsskrivande i aulan. Det var svenska B det gällde och eftersom att jag älskar att skriva så kände jag mig hur lugn som helst - tills det drog igång! Jag hade hjärnsläpp och fick inte alls ner någonting bra i dom där jäkla texthäfterna. Jag är så missnöjd så jag finner inte ord. Menmen, jag hade en dålig skrivdag helt enkelt, som Jessika så fint kallade det. Hehe!!

Dagen fortsatte med 3 timmar engelska B efter lunchen och sedan slutade jag vid fyra. Kom dock inte hem förren vid 20-tiden ikväll. Simon kom nämligen in till Katrineholm och mötte mig och så utförde vi lite ärenden. Detta betyder att vi inte åt middag förren vid 20:40 tiden men det gjorde ingenting. Det smakade riktigt bra! Det blev fläskotletter, pommes och champinjonsås och så lite grönsallad. Underbart gott! ♥




Jag idag..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback