Gårdagen med Jessika var grym

Som ni vet så umgicks jag med Jessika hela dagen och kvällen igår här i Vingåker. Vi hade en toppendag på alla sätt och vis med bland annat ett besök på salongen där jag gjorde henne fin i håret (jag la ljusa folieslingor), massor med hemlissnack, super mario spel, snacks och skolböcker. Hela dagen och kvällen var perfekt, jag minns inte sist vi skrattade så sjukt mycket som vi gjorde igår. Jag fick till och med magknip och som har hållt i sig tills idag! Det var liksom allt ifrån vår egna skämt, till grimaser och som till slut slutade med att vi skrattade så fort vi kollade på varandra. Hehe, hon är verkligen min solstråle, den där Jessika ♥

Natten var hemsk. Jessika har hostat som en tok! Jag har aldrig i hela mitt liv hört en människa hostat så mycket som hon gjorde hela natten. Jag ljuger inte nu, när jag säger att hon hostade KONSTANT hela natten. Det blev liksom aldrig tyst utan den där jäkla hostan pågick tamefan hela tiden. Detta resulterade i att Jessika lyckades somna klockan 05:00 och jag själv somnade inte överhuvudtaget. Det är sant, jag har inte sovit en enda blund på hela natten, ni kan ju gissa hur pigg jag är idag... Fast mest synd är det ändå om Jessika, fyfan, jag trodde bokstavligt talat, att hostan skulle ta död på henne inatt.

Förresten, vi kollade på "Dating in the dark" igårkväll. För det första så måste jag säga att jag tycker att det är ett sjukt program men det går liksom inte att motstå på något vis, för det är ju så jäkla kul och se på när otroligt blåsta människor tror dom gör någonting bra, då man själv kan sitta (och i det här fallet, tillsammans med en bästa vän) i soffan och rågarva åt dom allihop! Jag menar, vem fan kommer på tanken att ställa upp i någonting som detta program? Vem fan vill ligga/sitta/stå (whatever) i ett kolsvart rum och dejta en människa som man inte har någon annig om ser ut?!! Hur desperat är det inte när dom bara efter ett litet tag börjar råhångla och ta på varandra? Det är ju inte normalt på en fläck, men det är ju just därför som vi människor tittar på det. Eller hur?



Vad tycker ni om "Dating in the dark?"
Hiss eller diss?
Normalt eller inte?
Underhållande att se på?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback