Gympass tillsammans med bästis

Min trogna vän som jag haft i ca 15 år har lyckats dragit med mig till gymet. Eller ja, jag är inte där än! Hehe. Men tanken är iallafall att vi ska köra igenom ett gympass tillsammans och medan det skvallra och prata om sånt som bara hon och jag kan! Som ni förstår, så är det Hanna jag pratar om! ♥ Dagens pass ser ut på följande sätt: Vi ska börja med 10 minuters uppvärmning på rullbandet, sedan köra igenom ca 8 styrkemaskiner, gå 30 minuter på rullbandet och göra några övningar.. Haha, fyfan, jag dör av att bara skriva vad vi ska göra. Shit alltså! Jag kommer att dööö. Hoppas det inte är många på gymet nu, för isåfall lär dom störa sig på en flåsande och stönande Jenny Söderlund! ;)




Med en vattenflaska så kanske det går... I'm fit for fight!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback