Han har nog rätt..

Simon kom hem för ett litet tag sedan och när vi pussats och kramas klart så löd får konversation såhär:

Simon: Mår du bättre nu älskling?
Jag: Sådär, har fortfarande ont i huvudet..
Simon: Usch, vad jobbigt. Men hur har det gått med pluggandet idag?
Jag: Inte alls bra, jag har inte kunnat koncentera mig
Simon: Varför då?
Jag: Vet inte..

Och efter ett litet tag..

Simon: Vad har du ätit idag gumman?
Jag: Eeeh........ Godis..
Simon: Men vad för mat menar jag?
Jag: Ehhhmmm.. Inget..
Simon: INGET?! Vad har jag sagt om det här?
Jag: Men, men men..... Jag har glömt bort..
Simon: Inte undra på att du inte haft någon koncentrationsförmåga. Nu får du ju skylla dig själv. Usch så dum du är ibland. Vad tänker du med?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback