Hemma igen!

Det var inte en jävel som gissade på vad jag skulle göra idag. Pinsamt! Men jag ska trots det tala om vart har hållt hus - I Örebro. Jag, eller rättare sagt Simon, fick något ryck imorse och kom på att vi skulle åka och shoppa. Självklart tackar jag inte nej, jag älskar shopping. Men vill ni veta en sak? Jag kom inte hem med en enda påse!!! Det är säkert! Hela dagen gick åt att se på när Simon handlade massor med dyra saker (men ack så snyggt det var allt han fick med sig hem) men det gör mig ingenting. Jag ska spara pengar till........ en sak! Hihihihi. Så är det!

Dumma som vi var, valde vi att åka tåg istället för att ta bilen. Ni ska bara veta hur mycket förseningar det har varit under dagen. Jag fattar inte att det aldrig ger sig, det borde ju snart vara över?! Trött man blir. Så till er alla som ska åka iväg och shoppa med ett humör på topp - TA BILEN! Hehe. Det är inte värt att sitta på en äcklig tågstation och vänta, vänta, vänta och vänta, ifall man inte måste. Det jag menar är att ni småttingar som läser min blogg inte har något val ;)




Jag förut idag..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback