I skolan

Min morgon började inte alls bra idag. För det första så var jag så sjukt trött imorse när klockan ringde klockan fem, så jag låg kvar och snoozade alldeles för länge - Det blev alltså lite stressigt. Sedan så var mitt förbannade tåg inställt (som vanligt) så jag fick vänta i 40 minuter på nästa. Det tog mig alltså 2½ timme att komma till skolan, och det gör mig både trött och förbannad. Jag orkar inte!!

Men jag ska inte vara bitter för det - Solen skiner idag!! Så himla härligt ju. Och sen är jag ju givetvis jätteglad att jag träffat Jessika idag efter en veckas lov. Jag har saknat min pingla!

Nu är det dags för lunch, sedan är det idrott som gäller!
Har jag någon gång sagt att jag hatar skolans idrottslektioner? Buhuw!!
Jag är inte bitter! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback