Jenny pigg?!

Min kära klasskamrat, Malin, har alltid sagt att jag är lik Mimmi Pigg och Annika i Eva och Adam. Annika är ju iallafall en människa och vi båda är mörkhåriga och lite så, så okej då. Men Mimmi Pigg?! En jävla mus?! Hur kan jag vara så lik henne att Malin tycker det är ofattbart?! Det kan ju bara inte stämma. Men hallå, hur ska jag ta att hon tycker jag är lik en mus? Är det positivt eller negativt? Inte känns det ju toppenbra direkt.. Eller så kanske jag kan komma långt med det..? Jag ska testa använda det i mitt CV framöver. "Jag är en väldigt ambitiös och serviceinriktad tjej. Dock har jag ingen bild på mig själv utan ni får nöja er med Mimmi Pigg som jag är en kopia utav!" Haha, fyfan. Jag kanske till och med ska döpa om mig till Jenny Pigg. Vad tror ni om det?




Är Mimmi och jag lika? Ja eller nej!?



» Malin

JAA HAR JAG JU SAGT!

2010-03-17 // 21:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback