Just nu och hela dagen:

Jag har en engelkabok som ska vara utläst tills på torsdag. Och inte nog med det, det är även 12 frågor som ska besvaras och sedan ska jag vara redo att diskutera boken i grupper. Jag försökte som ni vet att plugga och vara flitig igår, men det gick åt skogen, så idag har jag tagit hjälp utav pojkvännen och nu går det ruggigt mycket bättre! Vi ställde klockan på 09:00 imorse, gick upp och åt frukost och sedan satte vi igång. Vi har haft ett litet break då vi åkte och handlade godis, men annars så har vi läst och pluggat som bara fasiken! Vi är ett bra team, jag och Simon. Hehe!



Sv: Ah okejokej. Har börjat läsa den så får se vad jag tycker om den sen :)

2010-03-21 // 18:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback