Läggdags!

Jag gjorde som alla andra ikväll, kollade på Melodifestivalen - Andra chansen. Måste faktiskt säga att jag är väldigt nöjd att Pernilla och Jessica gick vidare till final! Helt klart rätt låtar. Jag gillar Pernillas "Jag vill om du vågar" på ett konstigt sätt. Texten är ju för hemskt barnslig och väldigt korkad, men melodin älskar jag. Man blir glad av den och den är SÅ mycket schlager enligt mig. Men så en sista fråga angående Pillan: Vem fan tycker att hennes klänning är snygg? Fyfan!! Haha. Och sen Jessica då.. Hennes låt är grymt vacker, men kanske inte riktigt den där perfekta schlagerlåten...? Tur iallafall att Alcazar inte gick vidare. Jag är trött på dom och deras bidrag var inte alls något hit!


Vad tycker ni om Melodifestivalens bidrag?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback