Längtar efter mamma

Nu somnar jag snart sittandes på samhällskunskapslektionen. Jag längtar tills den här skoldagen är över, då jag sitter på tåget och har en hel kväll tillsammans med mamma framför mig. Jag ska hem till henne direkt efter skolan och även sova kvar där inatt. Det ska bli underbart att få träffa henne! I really miss her! ♥ Träffade ju henne i söndags, men det känns som flera veckor sedan, hehe.

Snart är det dags för idrottsprov. Det får gå som det går helt enkelt. Jag är trött på alla prov och inlämningsuppgifter hit och dit. Vet inte varför, men jag tror helt enkelt att jag börjar längta tills skolan är över för alltid. Jag vill börja jobba, träffa nya människor, tjäna pengar och inte vara tvungen att lära mig massor med onödiga saker som jag inte ens är intresserad av. Inte långt kvar nu iofs. Bara 1 ½ år......



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback