Min älskade

Jag har bestämt mig för att låta Simon ha sina födelsedagsbilder lite privat. Det känns inte rätt att lägga upp massor med bilder på hans dag, eller och sitta och berätta vad han har fått osv.. Vet att han inte har någonting emot det, men det känns helt enkelt inte rätt, så jag bjuder på lite andra bilder istället - På en liten Simon, som nu inte är så liten längre! Tänk att han är 20 år nu min pojke. Han var knappt 15 när jag blev dunderkär i honom.

Både han och jag kommer iallafall alltid att minnas den här dagen, då han fyllde 20 år. Den har varit perfekt, återigen, helt perfekt och vi är så nöjda båda två med precis allting!! Tack tack tack tack till er alla inblndade! Nu ska vi mysa ner oss i sängen och titta på ett avsnitt av OC ♥





» Mamma

Fina o härliga bilder.

Kram mamma

2010-03-02 // 21:45:53

Kan du inte berätta bara vad du köpte då? Eftersom du pratade en massa om det :)

2010-03-03 // 08:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback