Mobbning på Facebook?

Seriöst, vad fan är det här?! Det här är ju bara för mycket! Inte nog med att du kan läsa i stort sätt ALLT på Internet om alla, nu kan du även mobbas på ett riktigt omoget och öppet sätt! Vem fan kommer på tanken att starta olika grupper om att vi hatar Anna Bergendahl?!!! Det är ju så sjukt töntigt och fegt så det är inte sant. Allt handlar ju bara om avudsjuka och ingenting annat. Fyfan, kom igen! Lägg ner! Och vem fan går med i en sådan här grupp? Jag fattar inte hur man tänker..

Jag älskade inte hennes bidrag som ni vet, men inte fan HATAR jag henne!! Vad fan har hon gjort er hundratals människor som gått med i dom här grupperna?! Hon vann melodifestivalen och det är tack vare svenska folket. ALLA hade rätt och lägga sin röst(er) och hur stor är sannolikheten att ni omogna ungdomar som gått med i dessa grupper, röstade igår? Inte så stor va!! Kom igen, lägg ner. Stötta henne istället och var glad för hennes skull! Hon repsenterar ju för fan vårt land!











Riktigt taskigt och fegt att göra en sådan här grej. Hon har somsagt inte gjort någonting fel, hon vann melodifestivalen tack vare att folket röstade på henne. That's it! Fan, jag är helt tom. Vet inte vad jag ska säga... Tycker bara att det här är så sjukt patetiskt att luften går ur mig....


Jag håller med! Fan så omoget.

2010-03-14 // 13:49:02
» Lars

Men, ge dig!

Det där är inte mobbing!

Det är yttrandefrihet!



Jag tycker det är oroande att du är emot en av Sveriges grundlagar och kallar det för mobbing.

Jag tror nog du skulle behöva en psykologisk utvärdering.

2010-03-14 // 19:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback